کارشناس‌مسئول آموزش سازمان دانش‌آموزی مرکز:

هدف سازمان دانش آموزی ،آموزش مهارت‌های تخصصی برای آینده دانش‌آموزان است

اسلامشهر (پانا) - کارشناس‌مسئول آموزش سازمان دانش‌آموزی مرکزگفت :اهداف سازمان دانش‌آموزی، اعتلای تربیت اجتماعی و کسب مهارت‌های تخصصی برای آینده دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۸۲۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش  آموزی ،آموزش مهارت‌های تخصصی برای آینده دانش‌آموزان است

کریم قیطاسوند در همایش 1000 نفری پیشتازان انقلابی سازمان دانش آموزی شهرستان اسلامشهراظهار کرد: سازمان دانش آموزی در حدود هشتاد کشور جهان فعال شده و نظام آموزش و پرورش برای گسترش مهارت‌های اجتماعی در کنار آموزش‌های تخصصی، مهارت‌های لازم را نیزارائه می‌دهد.

وی در ادامه بیان کرد:تشکیل کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اجتماعی با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی و تربیت مربیان در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های آینده سازمان دانش‌آموزی است.

قیطاسوند با اشاره به بیست و یکم اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد: در سال گذشته جمعیت سازمان دانش‌آموزی حدود 800 هزار نفر بود و در سال جاری با افزایش جذب پیشتازان به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر رسید و در افق 1404 پیش بینی پنج میلیون پیشتاز در نظر گرفته شده است .

وی تصریح کرد :مدارس تمام تشکیلاتی نیز از سال گذشته تا کنون رشد چشمگیری داشتند وابراز امیدواری کرد مدارس اسلامشهر نیز در سطح بالایی تشکیلاتی شود.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار