مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خبرداد؛

بیستمین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز برگزار می شود

یزد (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مسئولان استانی عصر 20اردیبهشت ماه در آموزشگاه ماندگار ایرانشهر برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز برگزار می شود

"محمد علی خواجه رضایی" با شاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در عصر 20اردیبهشت ماه؛ گفت: هدف از بزگراری این جشنواره تکریم و قدردانی از تلاش های ارزنده خیرین است که در امر مقدس مدرسه سازی پیش قدم شده اند.

وی در ادامه افزود: در این مراسم 1000نفر از خیرین مدرسه ساز استان یزد با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستان جهت پاسداشت و تکریم از خیرین در این مراسم حضور پیدا می کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با تاکید برفعالیت خیر خواهانه خیران یزدی؛ گفت: استان یزد نسبت به جمعیتی که دارد حائز رتبه اول کشور در مجمع خیرین مدرسه ساز می باشد به نحوی که در سال گذشته حدود 50میلیارد تومان خیرین یزدی جهت ساخت فضا های آموزشی، ورزشی و تربیتی تعهد نمودند.

خواجه رضایی در آخر خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم صرفا جهت نکوداشت و تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز نیست بلکه در حاشیه این مراسم کمبود ها و مشکلات موجود آموزش و پرورش استان نیز با خیرین مطرح میگردد و اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز برگزاری این مراسم را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار