نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش تکریم و بزرگداشت مقام معلم ناحیه ۱ ری:

جهاد در راه اعتلای علم و دانش هرگز بدون اجر نخواهد ماند

شهرری (پانا) - همایش تکریم و بزرگداشت مقام معلمین و پیشکسوتان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری شب گذشته با حضور جمعی از معلمین،بازنشستگان و مسئولین در کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جهاد در راه اعتلای علم و دانش هرگز بدون اجر نخواهد ماند

همایش تکریم و بزرگداشت مقام معلمین و پیشکسوتان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری شب گذشته با حضور مصطفی کواکبیان نماینده تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد .

مصطفی کواکبیان نماینده تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم تمام انسان ها را با یکدیگر برابر می داند اما در چند آیه سه گروه از مردم را به واسطه داشتن برخی صفات و انجام بعضی اعمال بر دیگران برتری داده است.

کواکبیان با اشاره به آیات نه،سیزده و نود و پنج سوره های زمر،حجرات و نساء عالمین،متقین و مجاهدین را از جمله گروه هایی دانست که خداوند متعال آن ها را نسبت به دیگر افراد برتری داده است وافزود: از آنچه ما تاکنون دیده ایم و یاد داریم معلمین هر سه صفت گفته شده را در وجود خویش دارند.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت پرورش عقلانیت در جامعه تاکید کرد: برای انسان هاعقل به مانند پیامبری درونی است و وظیفه معلمین هدایت این پیامبر برای رسیدن به مقام بعثت است.

نماینده تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از مشکلات معیشتی معلمین گفت: «تمام تلاش ما و همکاران ما در مجلس شورای اسلامی رفع این مشکلات است و من از مسئولین محترم آموزش و پرورش درخواست دارم تا طرح ها و برنامه های خود را به ما ارائه کنند تا ما در کمسیون های مختلف مجلس که در راستای مسائل آموزش و پرورش تشکیل می شود مطرح کنیم.

کواکبیان، در پایان خاطر نشان کرد :جهاد در راه اعتلای علم و دانش هرگز بدون اجر نخواهد ماند و حتما برکات وثمرات آن به بار خواهد نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار