نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

جایگاه معلمان در نظام ارزش‌گذاری کشور حفظ شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: انتظار می‌رود در نظام ارزشگذاری کشور معلم جایگاه خود را پیدا کند و بتوانیم شاهد ارائه خدمات ارزشمند و شایسته به این قشرباشیم.

کد مطلب: ۸۱۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلمان در نظام ارزش‌گذاری کشور حفظ شود

آیت‌الله سیدحسن عاملی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار با اسماعیل خوش اقبال معلم ابتدایی خود در اردبیل اظهار داشت: معلمان قشر فرهیخته جامعه به شمار می‌روند که توسعه و تعالی کشور در گرو فعالیت‌ها و خدمات ارزشمندی است که این قشر ارائه می دهند و باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و شان معلمان بیان کرد: امیدواریم در نظام ارزشگذاری کشور معلم جایگاه خود را پیدا کند و بتوانیم شاهد ارائه خدمات ارزشمند و شایسته به این قشر بوده و زحمات و تلاش‌های آنها را با خدمات‌رسانی شایسته و برآوردن مطالبات آنها ارج نهیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر کشوری بخواهد به پیشرفت و ترقی در تمام حوزه‌ها دست پیدا کند باید به معلم و تعلیم و تربیت بها بدهد و جامعه‌ای که در این زمینه پیشگام باشد می‌توان شاهد پیشرفت و توسعه آن جامعه بود و این امر باید در کشور نیز مورد توجه باشد.

عاملی تصریح کرد: سرافرازی یک ملت به دست معلمان میسر می‌شود و تاریخ و فرهنگ ملت نیز توسط این قشر رقم می‌خورد و نیز آینده کشور نیز با تربیت نسل آینده کشور در دستان معلمان بوده و باید با حمایت از این قشر تاثیرگذار جامعه زمینه برای تعالی و توسعه جامعه را فراهم آوریم.

امام جمعه اردبیل تکریم معلمان را تکریم فرهنگ و انسانیت دانست و گفت: معلمان زمینه‌ساز تقویت عقلانیت در جامعه می‌شوند که این امر سبب توسعه کشور می‌شود و باید تلاش شود تا فعالیت‌های این قشر در حوزه تعلیم و تربیت ارتقا و افزایش یابد.

گفتنی است: این پیشکسوت فرهنگی با اهدای تندیسی از سوی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار