معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تقدیر از برگزیدگان سمینار علمی- پژوهشی درس تفکر و سبک زندگی شهرستانهای استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: برگزیدگان سمینار علمی- پژوهشی دانش آموزان درس تفکر و سبک زندگی تقدیر شدند.

کد مطلب: ۸۱۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان سمینار علمی- پژوهشی درس تفکر و سبک زندگی شهرستانهای استان تهران برگزار شد

سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تجلیل از برگزیدگان سمینار علمی- پژوهشی دانش آموزان صورت پذیرفت. سمینار علمی- پژوهشی دانش آموزان؛ با هدف ترغیب دانش آموزان برای ارائه پژوهش، کیفیت بخشی و بکارگیری یافته های پژوهشی ، تدارک فرصت های پژوهشی و توسعه فضای رقابتی بین دانش آموزان در ارائه آثار با توجه به اهداف کتاب تفکر و سبک زندگی براساس محورهای تفکر و پژوهش و آداب و مهارت های زندگی برگزار می گردد.

هاشمی، کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان در روند پژوهش، رعایت اصول و چهارچوب اصلی پژوهش، تقویت فن بیان و خطابه، کیفیت محتوا، خلاقیت در نحوه­ی ارائه پژوهش و آماده کردن فرد برای ورود آگاهانه و مسئولانه به زندگی و اجتماع و عرصه ی دانشگاه ودر واقع تربیت دانش آموزان پژوهنده را از اهداف سمینار علمی- پژوهشی برشمرد.

وی در ادامه افزود: سمینار علمی- پژوهشی درس تفکر و سبک زندگی از بهمن ماه سال 96 در پنج قطب به میزبانی شهرستان های ملارد، ورامین، چهاردانگه و پردیس آغاز و در اردیبهشت ماه 97 با اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار