برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه مربیان ورزشی و ورزشکاران فیروزکوهی با جمعی از مردم شهرستان در مسجد جامع منطقه دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۱۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه

کاظم شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در این جلسه گفت: مقوله ورزش به خودی خود مهیج و بسیار قابل توجه آحاد مردم درجامعه می باشد که این وظیفه اداره را خطیرتر کرده است.

وی در خصوص وضعیت ورزش شهرستان افزود: 29 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند که این هیئت ها رسالت توسعه ورزش را انجام می دهند و در این زمینه وظیفه اداره ورزش و جوانان سنگین میباشد و در قسمت جوانان چهار سازمان مردم نهاد در حال به ثبت رسانی هستند که از میان مردم و جوانان متقاضی می پذیرند و در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی، مالی و... داوطلبان کارهای مردمی جامعه را بر عهده می گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه ضمن اشاره به اماکن ورزشی شهرستان اظهار داشت: تعداد اماکن ورزشی شهرستان فیروزکوه شامل شش مکان خصوصی که باشگاه های بدنسازی، یوگا، ایروبیک و بیلیارد است و باشگاه هایی که زیر نظر اداره ورزش و جوانان میباشد و نیز در روستاها هفت سالن ورزشی سرپوشیده وجود دارد و ارگان هایی نظیر سپاه پاسداران، شهرداری، آموزش و پرورش در شهرستان فیروزکوه 9 مکان ورزشی دیگر دارند که مورد استفاده ورزشکاران قرار میگیرد.

/خبرنگار:فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار