نشست صمیمی نماینده شهرستان تربت حیدریه با فرهنگیان جلگه رخ

هم زمان با هفته معلم نماینده شهرستان تربت حیدریه با فرهنگیان جلگه رخ دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی نماینده شهرستان تربت حیدریه با فرهنگیان جلگه رخ

سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با فرهنگیان منطقه جلگه رخ دیدار کرد. در این دیدار تعدادی از معلمان به نمایندگی از طرف سایر فرهنگیان رخ در فضای صمیمی، ضمن بیان کمبودها و مشکلات،جلسه پرسش و پاسخی با نماینده مردم در مجلس داشتند.

در ابتدای این جلسه محمود قهار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و فرهنگیان، هفته معلم را به آنان تبریک گفت. قهار همچنین با ارائه آمار از موفقیت ها و استعدادهای دانش آموزان و معلمان منطقه، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که مجلس نسبت به بودجه وزارت آموزش و پرورش و همچنین مشکلات معیشتی معلمان در پی درمان اساسی باشد.

سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته معلم و پاسخ گویی به سئولات فرهنگیان گفت: روحیه مطالبه گری لازمه توسعه و رشد هرکشوری می باشد و ما باید نسبت به وظایف مسئولین از همه آنان مطالبه گر باشیم. سعید باستانی در ادامه افزود: در مجلس شورای اسلامی نگاه خاص و ویژه به وزارت آموزش و پرورش است به طوری که مجلس بودجه آموزش و پرورش را نسبت به لایحه دولت بسیار افزایش داد. همچنین مجلس رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز را برای مدارس مصوب کرد. باستانی در ادامه گفت: ما در مجلس طرحی را آماده کرده ایم که در صورت تصویب، وزارت آموزش و پرورش ملزم می شود در موعد مقرر و بدون تاخیر مطالبات فرهنگیان را پرداخت نماید. همچنین تاکید داریم تا وزارت آموزش و پرورش مصوبه مجلس در خصوص نظام رتبه بندی را به صورت کامل اجرا کند.

در حاشیه این دیدار دو کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات و کمبودهای هنرستان ها و مدارس متوسطه دوم منطقه با حضور مدیران و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار