مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد:

لزوم دقت بیشتر درگزینش معلمان مدارس غیردولتی و آموزشگاههای آزاد

فعالیت ۱۲۰۰ آموزشگاه آزاد علمی در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت امر خطیر تعلیم و تربیت بر گزینش اصولی معلمان مدارس غیردولتی و آموزشگاههای آزاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم دقت بیشتر درگزینش معلمان مدارس غیردولتی و آموزشگاههای آزاد

جعفر پاشایی در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد علمی در خانه معلم شماره 2 تبریزاظهار کرد: در حال حاضر هزار و 200 آموزشگاه آزاد علمی در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 750 آموزشگاه در تبریز فعالیت می کنند.

وی با بیان این که نوع نگاه ما حمایت از مدارس غیر دولتی است، ادامه داد: از 3 هزار و 700 مدرسه غیردولتی در استان هزار و 700 مدرسه در تبریز به امر خطیر تعلیم و تربیت مشغول هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: مدارس غیردولتی بخشی از مسئولیت تعلیم و تربیت را برعهده دارند و ما بر حمایت از آن ها تاکید داریم و در هفته معلم در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان از معلمان مدارس غیردولتی نیز تجلیل خواهد شد چون می دانیم که همه این عزیزان را با عنوان معلم می شناسند چه این افراد در مدارس دولتی مشغول باشند چه در مدارس غیر دولتی.

پاشایی در ادامه به کیفیت بخشی آموزشگاه های آزاد علمی و مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: نظارت بر فعالیت و شهریه این مراکز باید بیش از پیش جدی گرفته شود به خصوص در گزینش مدرسین و معلمان این مراکز باید بیشتر دقت شود.

وی همچنین با تاکید بر هماهنگی بین بخشی اضافه کرد: موفقیت و افزایش کیفیت در حوزه مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد علمی منجر به تغییر نوع نگاه به استان می شود و عملکرد آموزش و پرورش استان را بهتر می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار