مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

میزبانی مسابقات فرهنگی و هنری به شهرستانهای استان تهران واگذار شد

سپردن فعالیتهای متعدد کشوری به شهرستانهای تهران موجب آرامش خاطر در وزارت آموزش و پرورش است

دماوند (پانا) - دومین روز نشست هم اندیشی معاونین پرورشی شهرستانهای استان تهران با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری، ارودها و فضاهای پرورشی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، معاونین پرورشی و فرهنگی استان های خوزستان و شهرستانهای تهران، روسای ادارات پرورشی و فرهنگی اداره کل و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانهای تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مسابقات فرهنگی و هنری به شهرستانهای استان تهران واگذار شد

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در این نشست با تبریک ایام خجسته ماه شعبان و ولادت با سعادت امام عصر (عج) و گرامیداشت هفته معلم گفت: شهرستانهای تهران با ظرفیت های بالایی که برای اجرای فعالیتها دارد همواره توانسته است با کمترین حمایت، برنامه های متعدد کشوری و حتی بین المللی را به بهترین صورت برگزار کند و این سبب آسودگی خاطر همکاران حوزه ستادی می باشد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه پرسش مهر برای اولین بار در شهرستانهای استان تهران تشکیل شد، اظهار داشت: نجابت و تلاش شاخصه های اصلی نیروهای پرورشی شهرستانهای تهران است و همین ویژگی ها سبب شد که به زودی میزبانی مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش نیز به شهرستانهای استان تهران واگذار شود.

مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: حجم گسترده ای از فعالیتهای خارج از کلاس درس مربوط به حوزه پرورشی و فرهنگی است،اما به مرور زمان، معاونت پرورشی دچار افت در آمدها و کاهش بودجه و نبود نیروی انسانی متخصص و کافی است در حالیکه با توجه به مسولیتی که در این حوزه داریم باید تلاش کنیم خللی در اجرای برنامه ها و فعالیتهایمان پیش نیاید و این امر حاصل نمی شود مگر با کار دلسوزانه و مستمر نیروهای ارزشی که در این حوزه در حال خدمت هستند.

رمضانی با اشاره به استقبال دانش آموزان از مسابقات کتابخوانی و برگزاری اولین دوره تـئاتر مدرسه ای در استان فارس افزود:باید تلاش کنیم فعالیتهای پرورشی را به داخل مدارس بکشیم و به دنبال برپایی المپیاد های ورزشی، هنری و فرهنگی و حتی آموزشی باشیم تا فعالیتهای ما در سطح مدارس نیز از کیفیت بالایی برخوردار شوند.

وی همچنین از تفاهمی که وزارت آموزش وپرورش با وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه امضا کرده است خبر داد و افزود: مصوب شده است که اتوبوسهای ویژه ای برای اردوهای دانش آموزی در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا فعالیتهای اردویی ما با آرامش خاطر بیشتری به قوت ادامه پیدا کند.

این مقام مسول گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد مرکز کنترل اردویی مشکلات را در این حوزه به حداقل برسانیم و بتوانیم اردوهای با کیفیتی را برای دانش آموزان برپا کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه هم افزایی در ادارات داخلی معاونت پرورشی سبب رشد و شکوفایی فعالیتها خواهد شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در برپایی پایگاههای اوقات فراغت، اردوگاهها و کانونهای ما هیچ وقت خالی از دانش آموز نباشد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از این خبر که یکی از کارگاههای آموزشی شهرستانهای استان تهران، آموزش خبرنگاران پانا است، افزود: خبرگزاری پانا بازوی پر توان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش است و باید در جهت رشد و شکوفایی و آموزش حرفه ای به دانش آموزان خبرنگار بیشتر تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار