ادامه نگرانی‌های کمیته بین‌المللی المپیک درباره کیفیت آب در المپیک 2020

تهران (پانا) - کمیته بین المللی المپیک یکبار دیگر بر عدم حل مشکلات پارک آبی اودابیا برای میزبانی از المپیک 2020 تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ادامه نگرانی‌های کمیته بین‌المللی المپیک درباره کیفیت آب در المپیک 2020

به گزارش المپیک ایران، کیفیت آب همچنان یکی از چالشهای پیش روی تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 است که کمیته بین المللی المپیک آن را در میان مسائل حل نشده این مسابقات قرار داده است.

براساس اعلام کمیته بین المللی المپیک در «بازرسی مجدد پروژه های» این رقابتها به مسائل مربوط به رشته های جودو، قایقرانی بادبانی و ترایتلون به عنوان چالش های حل نشده توکیو 2020 اشاره شد.

رییس کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک «جان کوآتن» از توکیو خواست که مطالبات مدنظر را سختگیرانه تر از هیات اجرایی ورزش این کشور در آخرین مراحل آماده سازی مطالبه کند.

اتحادیه جهانی ترایتلون مکررا اعلام کرده است که نگرانی هایی در مورد کیفیت آب پارک آبی «اودایبا» دارد.

همچنین فدراسیون جهانی جودو نیز سازمان های منطقه ای را متهم کرده است که برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان سال آینده که به نوعی آزمایشی برای بازیهای المپیک توکیو 2020 است دلسرد شده اند.

فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی نیز که هفته گذشته در اجلاس اسپورت آکورد که در بانکوک برگزار شد و انتقادات و نگرانی های بسیاری را در مورد وضعیت آب توکیو مطرح کرد در کنار این مساله به تجارت ماهیگیری در بندر «انوشیما یاچت» نیز انتقاداتی دارد.

جان کوآتن رییس کمیته هماهنگی IOC به ژاپن تایمز گفت: «ما تجربه فوق العاده ای در بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 داشتیم و امیدواریم که ژاپن نیز بتواند نمایش بی نظیری ارائه کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار