آموزش‌ در هنرستان‌ها متناسب با نیاز بازار کار باشد

بابلسر (پانا) - مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم متناسب سازی آموزش ها با نیاز بازار کار، گفت: در بسیاری از رشته ها توجه به نیازهای بومی، منطقه ای و ملی مورد نظر است که باید تلاش کنیم آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار مطابقت داشته باشد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌ در هنرستان‌ها متناسب با نیاز بازار کار باشد

سید مصطفی آذرکیش در گردهمایی استقرار پایه دوازدهم در دبیرستان‌ها که در بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: مازندران در بسیاری از شاخص های کمی و کیفی از جمله توسعه فرهنگ کارآفرینی جزو استان های برتر کشور است.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت آموزش و توانمندسازی مدیران و هنرآموزان، تصریح کرد: با روش های حضوری، غیر حضوری، الکترونیکی و ویدئو کنفرانس می توانیم نسبت به تلاش افزایی مدیران و هنرآموزان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های دفتر کاردانش آموزش همراه با تولید در هنرستانها است، خاطرنشان کرد: این اتفاق هم برای کاهش بیکاری و هم برای تقویت تولید داخلی بسیاری ضروری بوده و در سال حمایت از کالای ایرانی، تولیدات هنرستانها قابل ارائه است.

آذرکیش یادآور شد: از روش های مختلف از جمله برون سپاری در کاردانش، افزایش ساعات تدریس شاغلین، استفاده از ظرفیت بازنشستگان و همچنین استفاده از ظرفیت های خارج از آموزش و پرورش نسبت به تأمین نیروی انسانی اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار