برگزاری اختتامیه هفتمدمین جشنواره استانی نوجوان سالم در ارومیه

ارومیه (پانا)- مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم آذربایجان غربی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل بهزیستی استان و دریگر مسیئولین استانی و شهرستانی در سالن امام علی ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه هفتمدمین جشنواره استانی نوجوان سالم در ارومیه

مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به هفته بزرگداشت معلم گفت: امروزه پیشرفت ، توسعه ؛ ترقی ، تعالی ،عزت و اقتدار ایران و جامعه به دست فرهنگیان و معلمین رقم خورده و خواهد خورد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج شیوه های زندگی سالم می باشد.

مجرد ادامه داد: مخاطب جشنواره نوجوان سالم، جوانانی هستند که شخصیت های تعلیم و تربیت را روز به روز در داخل ، خارج و مجامع جهانی نشان خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه داشتن نوجوان سالم را نیازمند وجود خانواده و جامعه سالم دانست و افزود: مشورت با نوجوانان و اعتماد به آنها موجب شکل گرفتن شخصیت درست و عزت نفس بالا در آنها می شود.

حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه این مراسم گفت: دانش آموزان باید در برابر رفتار های خود در جامعه ، مدرسه و خانواده بتوانند پاسخگو و فعالیت های خود را شفاف سازی کنند.

حسینی افزود: آموزش و پرورش با توجه به رسالت و ساختارش کودکان ، نوجوانان و جوانان را در اختیار دارد و مدارس مناسبترین مکان برای پیشگیری از رفتار های پرخطر و آسیبهای اجتماعی می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: مدارس قویترین و بزرگترین سازمان اجتماعی آموزشی در دسترس برای مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد.

وی افزود: مربیان و کارکنان مدارس اولین کسانی هستند که از خارج از خانواده متوجه مشکلات کودکان و نوجوانان میشوند و نقش بسیار مهمی در تشخیص مشکلات دانش آموزان دارند.

حسینی گفت: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهم ترین برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش می باشد.

وی ادامه داد : با برگزاری این جشنواره ها میتوانیم مقابله با آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان را گسترش دهیم.

در پایان مراسم از 130 نفر از منتخبین برگزیده استانی جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار