استاندار قزوین:

قزوین در شاخص های امنیتی از وضعیت قابل قبولی برخوردار است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: با درایت فرماندهی نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی ماموران خوشبختانه ضریب امنیتی استان قزوین بالاست و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

کد مطلب: ۸۱۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
قزوین در شاخص های امنیتی از وضعیت قابل قبولی برخوردار است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در مراسم افتتاح سیستم متمرکز سامانه ۱۱۰ در نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه با حضور موثر پلیس در صحنه با وجود وقایع مختلف هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و مدیریت حوادث بخوبی صورت گرفت.
وی اضافه کرد: فلسفه تشکیل همه حکومت ها تامین امنیت است و امروز بهترین امنیت در کشورمان به لطف تلاش شبانه روزی پلیس بخوبی محقق شده است.
استاندار تصریح کرد: با تامین امنیت پایدار زمینه تحقق سایر برنامه های مهم از جمله سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت مهیا می شود و اگر در داخل مردم احساس امنیت کنند سایر امور را می توان سامان داد.
وی استفاده از تجهیزات بهروز و نوین را در ماموریت های پلیس ضروری دانست و اظهارداشت: با استفاده از امکانات مدرن زمینه افزایش خدمات رسانی با سرعت بیشتر به مردم فراهم می شود.
زاهدی از راه اندازی سیستم تجمیع پلیس ۱۱۰ در استان قزوین ابراز خرسندی کرد و از خدمات فرماندهی نیروی انتظامی در پیگیری امور تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار