با قهرمانی تیم مبارکه در بخش پسران:

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان استان ‌اصفهان در مقطع متوسطه دوم به پایان رسید

اصفهان (پانا) - پس از دو روز رقابت با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر ، مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسرمتوسطه دوم استان اصفهان به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۱۷۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دو و میدانی دانش آموزان استان ‌اصفهان در مقطع متوسطه دوم به  پایان رسید

مسئول انجمن دو و میدانی پسران استان اصفهان و سرپرست فنی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : در این دوره از مسابقات 10 تیم از مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که ورزشکاران در دو روز در ماده های مختلف دو و میدانی با هم به رقابت پرداختند.

ابراهیم رحیمی در ادامه گفت : ورزشکاران در این دو روز در 15 ماده انفرادی طبق جدول ISF با هم به رقابت پرداختند که در پایان در قسمت انفرادی نتایج زیر بدست آمد :

در ماده ۱۰۰ متر، علی اکبر احمدی از پیربکران به مقام قهرمانی دست یافت، شهاب کیانی از مبارکه به مقام دوم رسید و نیز علی غدیری از ناحیه 5 مقام سوم را کسب کرد.

در ۲۰۰ متر نیز یاسین بصری از ناحیه 3 و میلاد تقی پور از ناحیه 5 به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و دانیال شفیعی از پیربکران در جایگاه سوم ایستاد.

در 400 متر، محمد امین کاظمی از ناحیه 3 و صالح ابراهیمی از چادگان به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و محمدرضا رحیمی از فریدونشهر نیز به مقام سوم دست یافت.

در 800 متر نیز علی ثنایی و جلال طاهری از کاشان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و رضا قربانی از مبارکه در جایگاه سوم ایستاد.

در 1500 متر، محمدباقر عرب از چادگان و مهدی سلمانیان از فلاورجان به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نیز مهدی اسپنانی از فریدونشهر به مقام سوم دست یافت.

در 3000 متر نیز سبحان مدنی از گلپایگان و محمدجواد احمدی از چادگان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد کشاورز از پیربکران در جایگاه سوم ایستاد.

در دوی 110 متر با مانع نیز علیرضا حقیقی از مبارکه به مقام قهرمانی دست یافت و محمدرضا قاسمی از مبارکه و امیرعباس فضیلت از ناحیه 3 به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوی 300 متر با مانع سعید رحیمی از فریدونشهر و مجتبی عباسیان از چادگان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و امید اسدی از پیربکران در جایگاه سوم ایستاد.

در پرش طول، علیرضا حقیقی و شهاب کیانی از مبارکه به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نیز امیرحسین ظهیر از کاشان به مقام سوم دست یافت.

در پرش سه گام سامان حاجیان از ناحیه 5 و علیرضا جعفری از پیربکران به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین خالوزاده از مبارکه به مقام سوم دست یافت.

در پرش ارتفاع، حسین مرادی از پیربکران و علیرضا اسماعیلی از ناحیه 5 به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.

در پرتاب وزنه، خشایار حجتی به مقام قهرمانی رسید و علیرضا برزی و سیدجلال طاهری از کاشان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در پرتاب نیزه رضا یسلیانی از فریدونشهر و صالح ابراهیمی از چادگان به ترتیب اول و دوم شدند و سعید رحیمی از فریدونشهر به مقام سوم دست یافت.

در پرتاب دیسک حسین مرادی از پیربکران به مقام قهرمانی رسید و رضا جعفری از ناحیه 5 و دانیال شفیعی از پیربکران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده رله امدادی نیز شهرستان های مبارکه ، ناحیه 3 و کاشان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست فنی این مسابقات در ادامه گفت : در رده بندی تیمی نیز مبارکه با 642 امتیاز قهرمان شد و ناحیه 5 و کاشان به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به شهرستان فریدونشهر اهدا گردید.

ابراهیم رحیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان ، مربیان ، سرپرستان ، داوران و عوامل اجرایی مسابقات گفت : امیدوارم با تلاش و پشتکار مربیان در مناطق و نواحی استان بتوانیم مثل سال های گذشته در مسابقات کشوری که در تابستان برگزار می شود موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار