مراسم تجلیل از برترین های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان مریوان برگزار شد

سنندج(پانا) - مراسم تجلیل از برترین های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان مریوان باحضور قربانی مدیرکل و خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از برترین های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان مریوان برگزار شد

مراسم تجلیل از برترین های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان مریوان با حضور قربانی مدیرکل و خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم با ابراز رضایت از حضور در جمع دبیران تربیت بدنی و سلامت شهرستان مریوان از تحقق بخشی از تعهدات سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرارت آموزش و پرورش به مریوان با وجود کمبود اعتبارات خبر داد و گفت: ۶۳۰ میلیون تومان از تعهدات معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سفر به شهرستان مریوان تحقق یافت.

قربانی عنوان کرد:یکی از ساحت های تربیتی در سند تحول بنیادین ساحت سلامت جسم و روان است که لازم است به این ساحت مهم در کنار سایر ساحتهای تربیتی توجه شود.

وی افرود:لازمه زندگی سالم امیدآفرینی و ایجاد امیدواری به زندگی و داشتن روحیه جوانی از طریق تقویت و سلامت جسم و روان است و ورزش و تربیت بدنی به کسب این روحیه و امید کمک می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه از عملکرد آموزش و پرورش تمجید کرد و گفت:یکی از ویژگی های بارز شهرستان مریوان ، وجود نیروی انسانی توانمند و دانش آموزان مستعد بویژه در بحث ورزش و تربیت بدنی است و این مهم به موفقیت های شهرستان کمک قابل توجهی کرده است .

مدیر آموزش و پرورش مریوان هم در این مراسم گفت:آموزش و پرورش مریوان با توجه به عملکرد خوب و موفقیتهای چشمگیر بویژه در حوزه تربیت بدنی به عنوان یک آموزش و پرورش معیار در سطح استان مطرح است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار