جلسه کمیسیون ورزش و سلامت با حضور هیئت ورزش همگانی؛

همایش های پیاده روی همگانی می‌تواند محرک خوبی برای تشویق مردم به ورزش باشد

قزوین (پانا) - در این جلسه برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مورد بررسی قرار گرفت که نظر بر این شد که همایش های پیاده روی همگانی می‌تواند محرک خوبی برای تشویق مردم به ورزش باشد.

کد مطلب: ۸۱۶۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش های پیاده روی همگانی می‌تواند محرک خوبی برای تشویق مردم به ورزش باشد

جلسه کمیسیون ورزش و سلامت به ریاست زهرا یوسفی، در حالی برگزار شد که دکتر خوانساری رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان و همکاران بهداشت محیط آن مرکز میهمان کمیسیون بودند، در این جلسه مسائل بهداشت و سلامت شهر از دیدگاه همکاران بهداشت محیط مطرح شد.

در این جلسه با اشاره به مشکلات متعددی که دستفروشان مواد غذایی برای بهداشت عمومی شهر و سلامت شهروندان ایجاد می‌کنند مسائلی از قبیل وجود حیوانات جونده مانند موش ها در کانال های سرپوشیده آب، مشکلات مربوط به جمع آوری زباله به خصوص در بازار میوه و تره بار قزوین و همچنین بلاتکلیفی وضعیت بهداشتی دکه های مطبوعاتی که مواد غذائی در آن ارایه میشود و...مطرح و اعلام شد که مقابله با این مشکلات همکاری تمامی ارگان های مسئول را می‌طلبد.
زهرا یوسفی، رئیس کمیسیون ورزش و سلامت نیز از هماهنگی جلسه ای مشترک با کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری ومعاونت خدمات شهری شهرداری و رییس سازمان ساماندهی مشاغل خبر داد تا مشکلات مطروحه بررسی و اولویت بندی شده و راهکار لازم ارایه شود.

در ادامه جلسه کمیسیون ورزش و سلامت با حضور امیر رضایی و مسئولین دست اندرکار، پیرامون هماهنگی های لازم برای برنامه همایش پیاده روی که در ١٤ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد؛ بحث و تبادل نظرصورت گرفت.

زهرا یوسفی با تاکید بر مساعدت از طرف شورا و شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر ان گفت:

باید ورزش را به بطن جامعه بکشانیم. در همین راستا اجرای برنامه هایی نظیر ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در پارک های سطح شهر و مناطق منفصل ،به جهت فرهنگسازی بسیار مفیدتر و کاربردی تر است اما برگزاری جشنواره هایی نظیر همایش پیاده روی پیش رو نیز بطور نمادین می‌تواند محرک خوبی برای تشویق مردم به ورزش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار