استاندار کردستان : سیستم اداری نیازمند پویایی و اصلاح در راستای خدمت به مردم است

سنندج(پانا)-استاندار کردستان سیستم اداری را نیازمند اصلاح و پویایی و تحرک بیشتر در راستای خدمت گذاری به مردم و پیشبرد امور ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان : سیستم اداری نیازمند پویایی و اصلاح در راستای خدمت به مردم است

بهمن مراد نیا استاندار کردستان در جلسه گردهمایی مسئولان حراست فرمانداری ها و شهرداری های استان کردستان با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه مردم از سیستم اداری و نحوه خدمت رسانی آنان رضایت چندانی ندارند گفت: حراست به عنوان چشم و گوش بینا در ادارات باید مسایل مختلفی از قبیل عدم کارایی کارمندان و تکریم ارباب رجوع را رصد و به دنبال اصلاح امور باشند.
وی با بیان اینکه مسئولیت حراست تنها در رصد مسایل و مشکلات مالی در ادارات نیست تاکید کرد: کار نکردن در ادارات از جمله مسایل و موضوعات آزاردهنده برای سیتم اداری و ارباب رجوع است و حراست ها باید به خوبی کارایی یا عدم کارایی مدیران و کارمندان را رصد کنند.
مرادنیا اضافه کرد: کارمندان و مدیران باید احساس کنند که کسی میزان کارایی و نحو فعالیت آنان و نحوه هزینه از بیت المال را نظارت می کند.
استاندار کردستان انجام وظیفه در برابر مردم و مراجعان به ادارات را رسالت همه کارمندان و مدیران دانست و اظهار کرد: لازم است مسئولان حراست ها با پرسنل و مردم ارتباط صمیمی و نزدیک داشته باشند، چرا که ایجاد فاصله منجر به تحقق هیچ امری نمی شود.
مرادنیا همچنین به مجموعه نارضایتی ها از سیستم شهرداری ها اشاره کرد و گفت: درآمدهای شهرداری متعلق به مردم و بیت المال است و صرفا باید درامدهای شهرداری در راستای منافع مردم و بهبود فضای شهری و خدمت رسانی هزینه شود.
وی همچنین فرمانداری ها را همچون نماد حاکمیت در شهرستانها تلقی کرد و بر ضرورت الگو بودن فرمانداران و کارمندان آن مجموعه برای دیگر نهادها و سازمانها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار