اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نماز در شهر قدس

شهر قدس( پانا)-اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نمازآموزش و پرورش در سالن شهید دهنو شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نماز در شهر قدس

اختتامیه مسابقات قرآن،عترت و نماز پسران با حضور محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی،رضا حضرت قلی کارشناس قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،آزاد ایمانی و مصطفی برجی کارشناس مسئول و کارشناس قرآن ،عترت و نماز اداره آموزش و پرورش و دانش آموزانی که دارای رتبه های برتر در مسابقات قرآنی بودند در سالن شهید دهنو برگزار شد.
محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی خطاب به دانش آموزان قرآنی گفت: به تک‌تک شما ها تبریک می گویم به این خاطر که همه شما این راه را شناختند وبا تربیتی که داشتید در این راه قرار گرفتید.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)گفت: امام صادق (ع)فرمودند، وقتی جوانی قرآن می خواند قرآن با گوشت و پوست او آمیخته می شود بنابراین این جوان رنگ و بوی خدایی می گیرد.
سپس آزاد ایمانی گفت: شما دانش آموزان با خواندن قرآن و عمل کردن به آن توانستید شیطان نفس را شکست دهید.
وی در ادامه بیان داشت: همواره به این دو توصیه توجه ویژه داشته باشید، همیشه با وضو باشید ،چون هر موقع می توانید قرآن ونماز بخوانیدو به مکانهای مقدس وارد شوید، هر جا که می نشینید سعی کنید رو به قبله بنشینید ، زیرا اتصال شما باخدا برقرار می شود و انرژی خواهید گرفت.
دراین مراسم لوح سپاس مسابقات قرائت ،حفظ ومفاهیم قرآن کریم ،اذان،مداحی،احکام،صحیفه سجادیه،انشاء نماز ،درسهایی از قرآن نفرات اول تا سوم توسط مسئولین اهداء شد.
/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار