اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن،عترت و نماز در شهر قدس

اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز قطب شهرستان هاي شهريار، قدس و ملارد به ميزباني شهر قدس با حضور مسئولین استاني برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۱۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهاي تهران :اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز و دومین اختتامیه مصباح الهدی(طرح امام شناسی)قطب شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در شهر قدس بر گزار شد .

معاون پرورشي اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران در حاشيه اختتاميه مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان در شهرستان قدس با اشاره به برنامه هاي مدون اين اداره كل، اظهار کرد: ما در سطح مدارس برنامه های متعددی داریم و فعالیت ها و مسابقات قرآنی در سطح مدارس شکل می گیرد و در طی سالهای گذشته دانش آموزان در مدارس دخترانه و پسرانه در مسابقات قرآنی شرکت کردند و حائز رتبه های برتر در حوزها و سطوح مختلف شده اند.

وي در ادامه افزود: امسال با توجه به مصادف بودن هفته قرآن و عترت با ايام ماه ربیع الاول،تصمیم بر این شد که از دانش آموزان با رتبه های برتر و عزیزانی که در حوزه های عترت و نماز فعال هستند ،تجلیل بعمل آوریم .

هاشمي گفت: ما به صورت قطبی در پنج قطب استان برنامه ریزی کردیم و شهرقدس ، میزبان دانش آموزان عزیزشهرستانهای شهرقدس،ملارد و شهریار بودند .

وي خاطر نشان كرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی این است که دانش آموزان اهمیت قرآن را در زندگی درک کنند و بدانند که کتاب الهی ، انسان را به زندگی اجتماعی بیشتر معنا میدهد.

در ادامه اين مراسم، محمدرضا بهمنش مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان قدس نیز در سخنانی اظهار داشت :برپایی مسابقات قرآن امری مبارک است و هر چه قدر برای ترویج قرآن و مفاهیم آن هزینه کنیم ،کم است .

وي عنوان كرد: در رأس همه فعالیت های پرورشی باید اهداف قرآنی را در نظر بگیریم و در برپایی جشنواره های قرانی و نمایشگاه های قرآنی کوشا باشیم .

بهمنش متذكر شد: شرکت کنندگان در پناه خدا و قرآن و در سایه تعالیم کلام وحی دور هم جمع شده اند و این نعمت بزرگی است که با محوریت قرآن زندگی میکنیم .

شایان ذکر است ،در این مراسم از فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای شهر قدس،ملارد و شهریار که در مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز و مصباح الهدی حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل شد .

/ خبر نگار: فاطمه برد بار /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار