استفاده از ظرفیت رسانه ها از سیاست های مهم آموزش و پرورش استان است

همدان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که دستگاه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش دارای فهم مشترک و مأموریت های مشترک با صدا و سیما هستند، افزود: همکاری میان این دستگاه ها و سازمان ها باعث پیشبرد بهتر امور و تحقق اهداف فرهنگی و آموزشی می گردد.

کد مطلب: ۸۱۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت رسانه ها از سیاست های مهم آموزش و پرورش استان است

در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل صدا و سیما که رییس و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، محمد پورداود با قدردانی از همکاری خوب صدا و سیمای همدان با دستگاه تعلیم و تربیت استان، اظهار کرد: رسانه ملی با توجه به فراگیری و مخاطبین فراوان، رسالت مهم و خطیری در امر اطلاع رسانی و تولید برنامه بر عهده دارد.

پورداود با بیان این که دستگاه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش دارای فهم مشترک و مأموریت های مشترک با صدا و سیما هستند، افزود: همکاری میان این دستگاه ها و سازمان ها باعث پیشبرد بهتر امور و تحقق اهداف فرهنگی و آموزشی می شود.

وی استفاده از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما را از سیاست های اصلی آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: تلاش می کنیم سطح تعامل و همکاری های میان دوطرف ارتقا یابد.

دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز با اشاره به تنوع برنامه ها و تولیدات رسانه ملی در بخش های مختلف، گفت: تخصصی شدن برنامه ها و توجه به سلایق مخاطبین از جمله رویکردهای این رسانه در سال های اخیر بوده است.

وی استفاده از ظرفیت صدا و سیما در حوزه آموزش و پرورش را مهم ارزیابی کرد و افزود: توانمندی های حوزه تعلیم و تربیت می تواند زمینه را برای تولید برنامه های مفید و اثربخش برای فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار