فرماندار اسلامشهر : خدمت به خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران وظیفه همه مسئولین است

اسلامشهر (پانا) - همزمان با اعیاد شعبانیه رئیس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر : خدمت به خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران وظیفه همه مسئولین است

در این دیدار امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: باوجود محدودیت در منابع مالی و کمبودهای مختلف خدمات دهی به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به نحوی مطلوب توسط بنیاد شهید شهرستان انجام می شود .

وی خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه تک تک مسئولان برشمرد و گفت: در سالهای دفاع مقدس جوانان عزیز و برومند کشور در راستای دفاع از ایران اسلامی و حریم ولایت بدون توقع و هرگونه چشمداشتی در جبهه ها حضور یافتند و از کیان کشور دفاع کردند .

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: جمعی از آن عزیزان در راه دفاع از کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جمعی نیز مدال جانبازی را به سینه آویختند و امروز به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جامعه زندگی می کنند و همه ما باید قدردان رشادت مردیهای آنان باشیم .

وی تصریح کرد: مردم نیز قدردان صبر و ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و همچنان باوجود گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان پشتیبان نظام هستند و هرگاه به حضور آنان نیز بوده با حضورشان در صحنه دشمنان انقلاب را ناامید کرده اند .

حقیقی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد قابل توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر در سال گذشته گفت: امیدوارم در سال جدید نیز خادمانی دلسوز برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران شهرستان باشید .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار