واعظی: باید نسبت به معلمین به عنوان تربیت کنندگان آینده سازان این کشور دغدغه داشته باشیم

مردم آذربایجان به آینده کشور، انقلاب و اسلام حساس بوده و در تمامی عرصه‌ها غیرتمندانه گام برمی‌دارند

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهور از زحمات و تلاش‌های معلمان در راستای تعلیم و تربیت نسل فردای کشور تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
 واعظی: باید نسبت به معلمین به عنوان تربیت کنندگان آینده سازان این کشور دغدغه داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی روز دوشنبه در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی و در آستانه روز معلم به نمایندگی از سوی رئیس جمهور با حضور در منزل سرکار خانم«حکیمه غفوری» از معلمان و مدیران نمونه استان، ضمن دیدار با وی از خدمات و تلاش‌های ارزنده این بانوی نمونه در عرصه تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان کشور نه به خاطر انجام وظیفه‌ای اداری بلکه بر مبنای یک تکلیف اعتقادی در راستای سرنوشت کشور و تربیت فرزندان و نسل آینده در این مسیر تلاش می کنند.

واعظی تاکید کرد: اگر آینده ایران برای ما اهمیت دارد باید نسبت به معلمین به عنوان تربیت کنندگان آینده سازان این کشور دغدغه داشته باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان افرادی زحمت کش و تلاشگر بوده و نسبت به آینده کشور، انقلاب و اسلام حساسیت داشته و در تمامی عرصه‌ها غیرتمندانه گام برمی‌دارند و تقدیم هزاران شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نشانه واضح و روشنی بر این مدعاست.

خانم حکیمه غفوری معلم نمونه و مدیر مدرسه شاهد و از پیشکسوتان عرصه آموزش و پرورش استان، همسر رضا عدالت اکبری فرمانده سابق سپاه استان آذربایجان شرقی و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری نیز در این دیدار با تقدیر از توجه مسوولان کشور به قشر فرهنگی و معلمان، گفت: آنچه در طول سالهای خدمت و پس از آن با نثار فرزند خود در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) انجام دادم در راستای ادای دین نسبت به اسلام و انقلاب بوده است و خدا را از این بابت شاکر هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار