معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مهارت آموزی ، اصلی اساسی در آموزش های امروز به شمار می رود

اصفهان(پانا)_معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه افتتاح بازارچه کارآفرینی گفت: مهارت آموزی در آموزش و پرورش طبق تاکیدات مقامات عالی رتبه کشور یکی از اساسی ترین مباحث امروز به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۱۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی ، اصلی اساسی در آموزش های امروز به شمار می رود

رحیم محمدی در حاشیه افتتاح بازارچه کارآفرینی و کسب و کار هنر و صنایع دستی در نقش خانه واقع در میدان امام (ره) در میان جمعی از دانش آموزان و هنرجویان نواحی ششگانه اصفهان گفت: توجه به جایگاه های مهارت آموزی و توسعه این مهارت ها همواره از دغدغه های مسئولان آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: با توجه به پیشینه هنر اصفهان هدف اصلی آموزش متوسطه شاخص گذاری و تقویت این مهارت ها است .

محمدی با اعلام اینکه نگرش ما تقویت مشارکت دستگاه های دیگر با آموزش و پرورش و ایجاد چرخه ارزش آفرینی به هنر دانش آموزی است اظهار داشت: متاسفانه امروز پروسه استاد شاگردی از بین رفته اما خوشبختانه ما این موضوع را در آموزش و پرورش گسترش داده ایم و باید زمینه ساز اشتغالزایی باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: تقویت آموزش های هنرهای دستی و المان های هر منطقه نیز از جمله دیگر برنامه هایی است که در دستور کار داریم تا این آموزش ها را به سمت کاربردی شدن و نزدیک کردن به بازار ببریم .

وی ادامه داد: اگر این اتفاق بیافتد دانش آموز به شکل واقعی تری مهارت ها را یاد می گیرد و می توان گفت رشته صنایع دستی در مدارس به نوعی ذخیره سازی سرمایه برای آینده هنر اصفهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار