نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اساتید و اعضای هیات علمی

کرج (پانا) - نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه معاونین توسعه ,مدیریت و منابع ,آموزشی,تحقیقات و فناوری در محل ساختمان جدید دانشکده پزشکی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اساتید و اعضای هیات علمی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه معاونین توسعه مدیریت و منابع آموزشی تحقیقات و فناوری در محل ساختمان جدید دانشکده پزشکی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد .

حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ابتدا ضمن تبریک آغاز سال جدید از همکاران و اعضای هیات علمی و اساتید خواست تا در سال جدید همچون گذشته با تلاش و همت بیشتر در راه اهداف عالی دانشگاه و ارتقای مرتبه و جایگاه علمی دانشگاه و دانشجویان قدم بردارند.

وی با اشاره به جوان بودن دانشگاه علوم پزشکی البرز و وجود کمبود ها و کاستی ها در فضاهای آموزشی و امکانات اظهار داشت: دانشگاه به سرعت در رفع نیاز های دانشجویان و اساتید در جهت کسب هر چه بهتر رتبه های علمی پژوهشی ملی و بین المللی حرکت می کند و ساخت و تجهیز ساختمان جدید دانشکده پزشکی در محل پردیس یکی از این موارد بوده است که خوشبختانه فضای آموزشی بسیار مناسب و مطابق با استاندارد ها در نظر گرفته شده است.

در ادامه رییس دانشگاه به اتفاق معاونین به پرسش ها و سوالات اساتید پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار