مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد:

با برنامه ریزی و نهایت دقت سعی و تلاش خویش را در برگزاری هرچه بهتر امتحانات به كار گیریم

خبرگزاری پانا: جمشید عین بیگی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد گفت: با برنامه ریزی و نهایت دقت سعی و تلاش خویش را در برگزاری هرچه بهتر امتحانات به كار بگیریم .

کد مطلب: ۸۱۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در چهارمین نشست مدیران متوسطه نظری سطح شهر که با حضور موسوی معاون آموزش متوسطه، علی نیا مسئول مقطع متوسطه نظری و رحمانی مسئول سنجش و امتحانات در محل پارك تفریحی بش قارداش بجنورد برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی جاری با برنامه ریزی خوب مدیران و تلاش و همت دانش آموزان در عرصه مسابقات آزمایشگاه، المپیادهای علمی و...شاهد موفقیت هایی در سطح شهرستان و استان شده ایم كه امید است با برنامه ریزی دقیق مدیران در آینده نیز شاهد موفقیت هرچه بهتر دانش آموزان باشیم.

در ادامه علی نیا كارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری آموزش وپرورش بجنورد گفت: در سال تحصیلی آینده سازماندهی درون منطقه ای در شهرستان كلی است و تمامی مدیران ، دبیران و معاونین باید در این سازماندهی شركت و نسبت به تكمیل فرم اقدام کنند.

وی افزود: مطابق دستورالعمل ارسالی به دبیرستان ها در خصوص نقل و انتقالات درون منطقه ای فقط مدارك و امتیازات همکاران در طول سال تحصیلی جاری مورد ارزیابی و بازبینی قرار گیرد و در جذب و به كارگیری نیرو در دبیرستان های خاص و ...مطابق دستور العمل های ارسالی از اداره كل و مدیریت شهرستان اقدام کنند.

علی نیا خاطرنشان کرد: با توجه به پایان سال تحصیلی مدیران نسبت به سازماندهی نیروی انسانی، برگزاری امتحانات با مقاطع و كارشناسی سنجش هماهنگ و همكاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار