مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اعلام کرد: برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهد

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برنامه‌های ویژه این وزارت‌خانه برای کیفی‌سازی مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اعلام کرد: برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی اظهار کرد: تنها مجاهدین و ایثارگران هستند که ایمان خود را در عمل جاری کردند.

رزاقی تصریح کرد: باید کاری کنیم تا بتوانیم با عمل و کارهای خود به نوعی خلا شهدا را در جامعه پر کنیم که با جاری کردن ایمان در عمل خود قادر به این کار هستیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش بر اساس آخرین اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو وظیفه استانداردسازی مدارس شاهد و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی و اجرایی مدارس شاهد را بر عهده داریم.

وی گفت: برای کیفیت بخشی به مدارس شاهد در کشور در وزارتخانه نمی‌نشینیم و استان به استان با حضور در مدارس مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنیم که استان کهگیلویه و بویراحمد نوزدهمین استانی است که سرکشی کرده‌ایم.

رزاقی در خصوص سایر برنامه‌ها برای مدارس شاهد کشور گفت: جلساتی هم در سطح استان با مدیران شاهد سراسر استان‌ها برگزار می‌کنیم و به این ترتیب کارگاه مدیران مدارس شاهد را برگزار می‌کنیم که چهار ماه قبل مدیران مدارس شاهد کشور در اصفهان در کارگاهی به همین منظور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار