شهردار منطقه 20 خبر داد: استقرار تیم های پزشکی در نقاط پرتردد جنوب تهران همزمان با هفته سلامت

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 از اجرای 58 برنامه سلامت محور همزمان با هفته ملی سلامت با محوریت آگاه سازی شهروندان و خدمات رسانی به اقشار کم برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه 20 خبر داد: استقرار تیم های پزشکی در نقاط پرتردد جنوب تهران همزمان با هفته سلامت

سید احمد صفوی ضمن اعلام این خبر آگاه‌سازی و ایجاد حساسیت در بین شهروندان در خصوص حفظ سلامت جسمی، روحی و رفتاری را از مهمترین اهداف این برنامه‌ها برشمرد و افزود: برنامه های سلامت محور هفته ملی سلامت در سرای محلات، مدارس، بوستان‌ها، مراکز فرهنگی و مساجد به اجرا می‌رسد تا همه اقشار جامعه از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تیم‌های پزشکی و مشاوره در موقعیت ها و نقاط مهم منطقه مستقر می شوند و به شهروندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

صفوی برپایی همایش و کارگاه‌های آموزشی، اجراهای نمایشی و هنری، اردوهای تفریحی، پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با توان یابان را از دیگر برنامه‌های هفته ملی سلامت برشمرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه رسیدگی و خدمات‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار از دیگر رویکردهای برنامه‌های هفته سلامت است، گفت: ساکنان کوره‌های آجرپزی روستای محمودآباد و کودکان کار شاغل در این موقعیت نیز از خدمات سلامت محور بهره‌مند خواهند شد و یکی از تیم‌های پزشکی در این روستا مستقر می‌شود.

صفوی افزود: ویزیت رایگان پزشک و چشم پزشک، مشاوره های روانشناسی، مامایی، تغذیه و بهداشت، غربالگری‌های اولیه پایش سلامت از خدمات سلامت‌محوری است که از سوی تیم‌های پزشکی مستقر ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزشی، نمایش های هنری، مسابقات فرهنگی نیز برای ساکنان مجاور کوره‌پزخانه‌ها تدارک دیده شده است که همزمان با هفته سلامت به اجرا می‌رسد.

/خبرنگار:زهرا محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار