شرایط حضور دانش آموزان در فضای هنری تسهیل شود

مشهد(پانا)- معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از بخش آوایی و نمایشی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی بر تسهیل شرایط حضور دانش آموزان در فضاهای هنری تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایط حضور دانش آموزان در فضای هنری تسهیل شود

افشین تحفه گر معاون سینمایی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان در مشهد عنوان کرد:آموزش و پرورش تربیت کننده نسل آینده فرهنگ و هنر کشور است و هرآنچه امروز در تربیت دانش آموزان برای پرورش نسلی هنرمند تلاش کنیم در سال های آتی ثمره آن را می بینیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه مشارکت بسیارخوبی بین ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی وجود دارد و این زمینه های مشترک همکاری قطعا در سال ۹۷ بیش از پیش خواهد بود.

تحفه گر جشنواره های فرهنگی و هنری دانش آموزی را زمینه ساز پرورش استعداد های هنری دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد :جشنواره های فرهنگی هنری دانش آموزی به ما نشان می دهد استعدادهای بسیار خوبی در بین دانش آموزان هنرمند ما وجود دارد که می توان با اهمیت دادن به آن‌ها نتیجه بسیارخوبی در زمینه پرورش استعدادهای هنری گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین این اداره و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد و در این خصوص تصریح کرد :با تفاهم با آموزش و پرورش و برنامه ریزی که انجام شده ، مسئولان این حوزه به دنبال تبدیل یکی از سالن های خود در مشهد به سینمای کودک و نوجوان هستند و قطعا از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم برای تحقق اهداف این حرکت صورت خواهد گرفت و امیدواریم در سال ۹۷ بتوانیم ایده راه اندازی این سالن را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان بر ضرورت تسهیل شرایط حضور دانش آموزان در فضاهای هنری تاکید کرد و گفت:اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم دانش آموزان را با هنر آشنا کنیم باید زمینه حضور آن‌ها را در فضاهای هنری تسهیل کنیم و با همکاری آموزش و پرورش به دنبال اجرای برنامه هایی در این راستا هستیم و البته یک سری از این اقدامات هم اکنون در حال اجرا هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار