حضور اساتید مطرح در مدارس سبب افزایش انگیزه دانش آموزان برای فعالیت های قرآنی می شود

تبریز (پانا)- مربی دارلقرآن ولیعصر(عج الله)  مرند گفت: حضور اساتید و داوران مطرح در مدارس سطح شهرستان ها سبب افزایش علاقه و انگیزه دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های قرآنی می شود.

کد مطلب: ۸۱۴۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور اساتید مطرح در مدارس سبب افزایش انگیزه دانش آموزان برای فعالیت های قرآنی می شود


محمد رضا صادقی در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز در گفت وگو با خبرنگار پانا در خصوص این مسابقات اظهار کرد: سطح مسابقات هر سال نسبت به سال قبل بهتر می شود به طوری که به وضوح در بین متسابقین امر قابل شهود است.

وی ادامه داد: بدون شک هرچه مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزارشود بر روی متسابقین تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و این دانش آموز این تاثیر را به تدریج به مدرسه انتقال خمی دهد و هر سال نفرات بیشتری در مسابقات شرک می کنند.

این مربی قرانی افزود: پیشنهادی که در خصوص این مسابقات دارم این است که مسابقات تا سه سال گذشته برای دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز مرحله کشوری داشت ولی از از سه سال پیش برای دانش آموزان این مقطع، مرحله کشوری حذف شده است و با توجه به این که دانش آموزان دوره اول متوسطه انگیزه بیشتری دارند کاش مسئولین در این خصوص تجدیدنظر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار