/اختصاصی پانا/

گلریز در ستایش زحمات معلمان می‌خواند

خبرگزاری پانا: محمد گلریز خواننده موسیقی ایرانی و سرود های انقلابی با اشاره به علاقه اش به خواندن آلبومی در ستایش روز معلم گفت: سعی می کنم به زودی آلبوم را در ستایش زحمات معلمان بخوانم .

کد مطلب: ۸۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

"محمد گلریز" خواننده سرود های انقلابی در گفت وگو با خبرنگار پانا، با اشاره به علاقه اش به انتشار آلبومی برای ستایش زحمات معلمان گفت: نخستین سرود من در منقبت معلمان بود که در ستایش آیت الله طالقانی خواندم و در ادامه سرود مطهر را به یاد شهید مطهری نیز خواندم ؛به همین دلیل علاقه بسیاری دارم که آلبوم موسیقی را در ستایش زحمات معلمان بخوانم.

وی با اشاره به این مطلب که قصد دارد تصنیفهای قدیمی خود را که در برنامه های گلها خوانده است را بازخوانی کند اظهار داشت: متاسفانه محمد گلریز را مردم تنها در یک گونه موسیقی می شناسند اما من قبل از انقلاب با گروههای بزرگی چون عارف و شیدا همکاری می کردم و دوستی خوبی نیز با محمد لطفی داشتم.

گلریز یادآور شد: علاقه ام به اجرای کنسرتی را به همراه برادرم اکبر گلپایگانی را کتمان نمی کنم اما او نیز باید نظر مثبتی نسبت به اجرای موسیقی داشته باشد که تا کنون بنا به دلایلی این امر محقق نشده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار