مدیر آموزش و پرورش مراغه: رابطه مشاوران مدارس با دانش آموزان تقویت شود

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: تقویت ارتباط مشاوران مدارس با دانش آموزان نقش بسزایی درکاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۱۴۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش مراغه: رابطه مشاوران مدارس با دانش آموزان  تقویت شود

جلیل اسلامی در جلسه مشاوران آموزش و پرورش مراغه افزود : تقویت ارتباط مشاوران با دانش آموزان و از یک طرف ارتباط سیستمی مشاوران با مسئولین مدارس نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حساسیت روی مسائل اجتماعی بایستی فراتر از وظایف سازمانی باشد ، اظهار کرد : اگر ارتباط صمیمانه اولیا ،مسئولین مدارس و مشاورین با دانش آموزان برقرارشود ،سطح آسیب های اجتماعی تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش با نگاه رسمی ،پاسخگوی نیازهای دانش آموزان نخواهد بود ،گفت: علاوه بر فعالیت های رسمی ،بایستی نگاه حل مساله و حل مشکل فراتر از وظایف سازمانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه به موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و افزود : مدیران و معاونین مدارس ، مشاورین و اولیا تاثیر مستقیم بر هدایت تحصیلی دانش آموزان دارند.

اسلامی گفت: برگزاری جلسات با مدیران مدارس و مشاورین در حوزه ستادی و همچنین برگزاری جلسات شورای دبیران و جلسات مشاوره ای برای اولیای دانش آموزان در مدارس از جمله اقدامات آموزش و پرورش مراغه در ارتباط با هدایت تحصیلی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار