گرامیداشت «روز زندانیان فلسطین» در شبکه پرس تی وی

تهران (پانا) - برنامه «خورشید طلوع خواهد کرد» (The Sun Will Rise) در شبکه پرس تی وی به بررسی روز زندانیان فلسطین خواهد پرداخت.

کد مطلب: ۸۱۴۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت «روز زندانیان فلسطین» در شبکه پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی روشن محمد صالح به مناسبت 17 آوریل مصادف با روز زندانیان در فلسطین تولید شده و به شرح وضعیت حدود 6000 زندانی فلسطینی که در زندان های اسراییل از نقض حقوق بشر رنج می برند، می پردازد.
در این برنامه وضعیت این افراد که از هرگونه مراقبت های بهداشتی، آموزش، دسترسی به تلفن، بازدیدهای خانوادگی و سایر حداقل های حقوق انسانی در سختی هستند، نشان داده می شود. این زندانیان عمدتا زندانیانی سیاسی هستند که در برابر اشغال اسرائیل مقاومت کرده‌اند.
«درخواست زندانیان برای پایان دادن به اینگونه رفتارها» و «تاریخچه بازداشت یک میلیون فلسطینی از زمان تاسیس اسراییل در سال 1948 تاکنون در کرانه باختری، قدس و نوار غزه» از دیگر مباحثی است که در برنامه این هفته «خورشید طلوع خواهد کرد» مورد گفت و گو قرار می گیرد.
این برنامه گفت و گو محور با اجرای روشن محمد صالح دارای آیتم هایی مانند تصویر- نریشن معرفی موضوع، پخش گزارش خبرنگار از غزه و کرانه باختری و مرور شبکه های اجتماعی است.
«خورشید طلوع خواهد کرد» جمعه 31 فروردین ساعت 19:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ها ساعت 06:00 و 13:00 ، یکشنبه ساعت 01:00 بامداد و سه شنبه ساعت 13:00 روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار