فرماندار بیرجند: خیرین مدرسه ساز از مصادیق نیک اندیشان واقعی هستند

بیرجند (پانا) ـ فرماندار بیرجند اظهار داشت : در سطح استان تاکنون بسیاری از امکانات و فضاهای آموزشی را خیران نیکوکار فراهم کردند.

کد مطلب: ۸۱۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بیرجند: خیرین مدرسه ساز از مصادیق نیک اندیشان واقعی هستند

علی ناصری فرماندار بیرجند با بیان اینکه هر سال جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان با هدف توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در ایجاد فضای مناسب فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان برگزار می‌شود، گفت: در سطح استان تاکنون بسیاری از امکانات و فضاهای آموزشی را خیران نیکوکار فراهم کردند.


وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز از مصادیق نیک اندیشان واقعی هستند، افزود: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه سازی به فرهنگ سازی و آشنایی با معضلات فضای آموزشی و حوزه تعلیم و تربیت کمک می کند و همچنین مقدمه ای برای ورود خیران و مشارکت آنان با آموزش و پرورش است.


فرماندار بیرجند با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی این شهرستان رو به افزایش است، ادامه داد: هر ساله باید برای این مهم و نیازمندهای جدید دانش آموزان برنامه ریزی شود و کمک خیران و برگزاری جشنواره می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را در سطح شهرستان حل کند.


ناصری بیان داشت: اطلاع رسانی اقدامات در زمینه احداث و تجهیز مدارس و بهره مندی دانش آموزان از این امکانات در جذب خیران به امر مدرسه سازی تاثیرگذار است.


وی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز در 8 اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان خراسان جنوبی خواستار مشارکت بیش از پیش نیکوکاران در این کار خیرخواهانه و خدا پسندانه شد تا بتوانند با ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی گامی برای بهبود وضعیت کودکان مناطق محروم بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار