مشاور امور بانوان استانداری فارس: پرسشگری از ویژگی های دانش آموزان امروز است

شیراز (پانا) - مشاور امور بانوان استانداری فارس نسل امروز را نسلی پرسشگر دانست و افزود:  باید دانش آموزان را  باور داشت و به نظرات و ایده های آن ها توجه جدی شود.

کد مطلب: ۸۱۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امور بانوان استانداری فارس: پرسشگری از ویژگی های دانش آموزان امروز است

معصومه دستغیب در حاشیه نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی ابراز داشت: صحبتهای این دانش آموزان سرشار از روح نشاط و امید در بین آنان است و این نشان می دهد که ما با یک نسل کاملا پرسشگر روبرو هستیم که آماده حضور در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی را دارند.

وی تصریح کرد: جامعه نیز خود را باید برای حضور این دانش آموزان آماده کند و آمادگی استفاده از این پتانسیل را در خود ایجاد نماید.

وی انتخابات مجلس دانش آموزی را یک حرکت بسیار جدی و مهم برای این نسل دانست و افزود: جامعه از همین جا باید آماده پذیرش این نسل و استفاده از نظرات آنها شود.

مشاور امور بانوان استانداری فارس تاکید کرد: مسوولان باید دانش آموزان را بیشتر درک کنند و به این باور برسند که دنیا برای این نسلی است که با علم و دانش جدید وارد جامعه می شوند.

وی موثر بودن این فعالیت ها را در گرو ارتباط موثر این دانش آموزان با مسوولان دانست و اظهار داشت: مسوولان باید برای عملی کردن این نظرات و ایده ها تلاش کنند و جلسات منظمی با این دانش آموزان داشته باشیم و منتخبین آنها ایده ها را از مدارس جمع آوری کنند و پس از غربالگری و بحث و تبادل نظر در شوراها و کمیته های مختلف به مرحله عملیاتی برسانند تا انگیزه ای برای سایر فعالیتهای دانش آموزی شود.

انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی و بیستمین شورای دانش آموزی فارس روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود و اختتامیه هشمین دوره مجلس دانش آموزی روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود و پس از آن نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار