عضو کمیسیون امنیت ملی: وثیقه ۲میلیارد تومانی متناسب با جرم مرتضوی نبود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سعید مرتضوی نماد تخلف در یک دولت بوده است، گفت: از این رو باید مراقبت کرد تا تخلفات چنین افرادی خدشه به اصل نظام وارد نکند.

کد مطلب: ۸۱۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیسیون امنیت ملی: وثیقه ۲میلیارد تومانی متناسب با جرم مرتضوی نبود

مسعود گودرزی در گفتگو با خانه ملت، در واکنش به ناپدید شدن سعید مرتضوی متخلف پرونده کهریزک و تأمین اجتماعی گفت: در این موضوع از چند جنبه باید دقت بیشتری می شد، البته معتقدیم وی گم نشده و پیدا می شود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: نکته اول این است که بر اساس حجمی از منابع مالی که نسبت به مرتضوی ادعا و طرح دعوی شده لازم بود وثیقه متناسب با این جرم تعیین شود لذا وثیقه 2 میلیارد تومانی چندان با جرم وی متناسب نبود.

وی افزود: همچنین در خصوص شخص مرتضوی مباحثی وجود دارد چرا که وی مسئولیت مهمی در یکی از دولت ها داشته و همین حساسیت قضیه را افزایش می دهد پس باید در کنترل وی نظارت دقیق تری صورت می گرفت.

گودرزی ادامه داد: برای مثال در موضوع نگهداری از شخصی مثل سیدامامی سهل انگاری و باعث شد اطلاعات مهمی از دست برود پس لازم است افکار عمومی در نظر گرفته شود و حکومت خود را در برابر افکار عمومی مسئول بداند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نباید شرایط به گونه ای رقم بخورد که فردی مثل مرتضوی که نماد تخلف در یک دولت محسوب می شود باعث شود اراده و جدیت نظام در مبارزه با جرم و فساد خدشه دار شده و این شائبه ایجاد شود که افرادی در فراری دادن یک متخلف دست داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار