اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین؛

نشست تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان با حضور آیت ا... اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان

قزوین(پانا)، نشست تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان نواحی مختلف مدارس استان قزوین در اداره کل آموزش و پرورش با حضور آیت ا.. اسلامی،حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین.

کد مطلب: ۸۱۳۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان با حضور آیت ا... اسلامی  نماینده مردم  استان در مجلس خبرگان

آیت ا.. اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان در نشست تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان نواحی مختلف استان قزوین در خصوص زوال و حیات انسان مطالبی را عرض کردند و گفتند:آیا انسان زوال پیدا میکند یا انسان ابدیست ؟یا دایمیست؟

آیت ا.. اسلامی خاطر نشان کرد:منظور از تقدیر الهى اینست که خداى متعال براى هر پدیده‌اى اندازه و حدود کمّى و کیفى و زمانى و مکانى خاصى قرار داده است که تحت تأثیر علل و عوامل تدریجى، تحقق مى‌یابد.

در ادامه افزود:انسان عنصر دایم و پیوسته تاریخ می باشد،در این عالم هستی پیوستگی ار انسان گسسته نمی شود ،بطور مثال اگر درختی آتش بگیرد شکل هندسی و تمام اجزایش میسوزد و خاکستر می شود ولی ماهییت درخت باقی می ماند .انسان هم همینطور است زمانی که میمیرد هیکل و قیافه و ظواهر خود را از دست میدهد اما حقیقت و جرمش باقی می میاند.

در آخر دانش آموزان سوال های مختلفی اعم از سیاسی اجتماعی فرهنگی در جلسه پرسیدند و آیت ا.. اسلامی به سوالاتشان پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار