کانو سواران جوان سنندجی به اردوی تیم ملی آب های آرام دعوت شدند

سنندج(پانا)-رشاد وفایی، فاروق اسحاقی و زانا ساعدی سه کانو سوار سنندجی جهت حضور در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا به اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آب های آرام کشور فراخوانده شدند.

کد مطلب: ۸۱۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کانو سواران جوان سنندجی به اردوی تیم ملی آب های آرام دعوت شدند

اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آب های آرام (کانوکانادایی) به منظور حضور در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا 2017 جوانان در تهران برگزار می شود.
در این مرحله از اردو ۲۶ قایقران از استان های مختلف کشور حضور دارند و تمرینات خود را از روز جمعه 31 فروردین ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می کنند.
زانا ساعدی در بخش جوانان و رشاد وفایی، فاروق اسحاقی در بخش زیر 23 سال سه کانو سوار سنندجی هستند که با توجه عملکرد خوب و کسب عناوین مختلف کشوری به اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام کشور فراخوانده شدند.
ورزشکاران استان های کردستان، کرمانشاه، مازندران، گیلان، خوزستان، تهران و لرستان ترکیب تیم آب های آرام را تشکیل می دهند و تا روز ششم اردیبهشت ماه در این مرحله از اردو حضور دارند.
گفتنی است، الیاس اقلیمی و ایمان عزیزپور مربیان بخش کانو کانادایی، هرمز فتحی نیا علی بنده نژاد و حسین ملکی به عنوان مربی رشته کایاک تمرینات فنی اردونشینان را زیر نظر دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار