نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:

ضرورت انتخاب نماینده مستقل جهت شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان های استان تهران از جمله، ری، اسلامشهر و پردیس نیازهای مستقلی دارند، که باید تامین شود ونمایندگان مجلس به فکر استقلال نمایندگان در شهرستانهای مذکور هستند.

کد مطلب: ۸۱۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انتخاب نماینده مستقل جهت شهرستانهای استان تهران

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،شهرستانهای اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات، نماینده های مشترکی با تهران در مجلس شورای اسلامی دارند، نمایندگانی که علاوه بر نمایندگی جمعیت ۹ میلیونی شهر تهران در مجلس، باید برگزیده جمعیت چند میلیون نفری این چهار شهرستان نیز باشند .

محسن علیجانی زمانی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار داشت :برخی از شهرستان های تهران مانند ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس نیازهای متعددی دارند، که در چند سال آینده می طلبد استقلال سیاسی و نمایندگان مستقلی داشته باشند .

وی در ادامه افزود :جمعیت پردیس تا چند سال آینده به حدود۸۰۰ هزار نفر خواهد رسید و نیاز به نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت و یا ری با یک میلیون نفر جمعیت و سابقه تاریخی و باستانی، نیاز به نماینده مستقل دارد.

وی تاکید کرد:در حال حاضر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی طرحی برای این موضوع داده اند که اسلامشهر و پردیس وری نمایندگان مستقلی در مجلس داشته باشند، .

علیجانی تصریح کرد :ما دو منطقه در کل ایران داریم که شورای شهر مستقل ندارد و آن دو منطقه تجریش و ری است، که نیاز به شورای شهر مستقل دارند و باید به این امر پرداخته شودو در مجالس قبلی پیگیری هایی صورت پذیرفته که اجرایی نشده وخاطر نشان کرد، امیدوارم پیگیری های فعلی به نتیجه رسیده و در آینده ری و تجریش نیز شورای شهر مستقل داشته باشند .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار