معاون عمرانی استانداری یزد مطرح کرد:

شورای سیاست‌گذاری هفته یزد جهانی به‌زودی تشکیل می‌شود

یزد(پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تشکیل دبیرخانه و شورای سیاست‌گذاری هفته یزد جهانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دبیرخانه کمک خواهد کرد تا مشارکت مردم و مسئولین در چگونگی برگزاری این مهم تسهیل شود.

کد مطلب: ۸۱۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای سیاست‌گذاری هفته یزد جهانی به‌زودی تشکیل می‌شود

نشست هم‌اندیشی برنامه‌های هفته یزد جهانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل حوزه عمرانی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با گردشگری و بخش‌های خصوصی میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس دانشگاه یزد برگزار شد.
«محسن صادقیان» در این نشست با اشاره به اینکه هدف اصلی همایش و کنفرانس یزد جهانی استفاده حداکثری از نقاط قوت استان درزمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی و همچنین معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در یزد است؛ افزود: برای معرفی یزد جهانی باید از تمام ظرفیت‌های شهر و مشارکت بخش خصوصی کمک گرفت.
وی عنوان کرد: دو بازه زمانی برای جشنواره هفته یزد در تیرماه و برای کنفرانس هفته یزد در اواخر دی‌ماه و اوایل بهمن‌ماه در نظر گرفته‌شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تشکیل دبیرخانه هفته یزد و شورای سیاست‌گذاری این مهم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دبیرخانه کمک خواهد کرد تا مشارکت مردم و مسئولین در چگونگی برگزاری این هفته تسهیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار