شعار مراسم حمل المپیک توکیو مشخص شد

تهران (پانا)- مسئولان ژاپنی شعار مراسم حمل مشعل المپیک 2020 را اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۱۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شعار مراسم حمل المپیک توکیو مشخص شد

به گزارش المپیک ایران، تیم میزبانی بازیهای المپیک توکیو 2020 اعلام کرد «امید چراغ راه ماست» به عنوان شعار مراسم حمل مشعل این دوره از بازیها در نظر گرفته شده است.

تیم میزبانی این رقابتها گفت که آنها می خواهند با این پیام، اتحاد مردم ژاپن را از طریق حمایت، پذیرش و تشویق سایرین به دست آورند.

تیم میزبانی توکیو 2020 تایید کرد مراسم حمل مشعل این بازیها از 47 بخش ژاپن گذر خواهد کرد که سه منطقه «فوکوشیما»، «ایواتا»، و «میاگی» نیز که از زلزله و سونامی ویرانگر سال 2011 در امان نمانند نیز شامل این بخش ها می شود.

مشعل بازیها پس از روشن شدن در منطقه المپیا یونان به ژاپن می رود و ابتدا در منطقه «توهوکو» شمال جزیره «هون شو» به نمایش در می آید تا پیام امیدبخشی برای کمک به این منطقه باشد.

به دنبال زلزله و سونامی ویرانگر 7 سال پیش نزدیک به 16 هزار نفر از مردم این منطقه جان خود را از دست دادند.

این مشعل پس از نمایش در منطقه توهوکو حرکت خود را آغاز می کند و طبق گفته مسوولان برگزاری بازیها مسیر حرکت آن به گونه ای خواهد بود که اکثر مردم شانس دیدن آن را داشته باشند.

برنامه حرکت این مشعل را «یوشیرو موری» رییس تیم میزبانی این بازیها در بیانیه ای تایید کرد.

او در این بیانیه گفت: «مشعل بازیها اغلب پیام صلح و امیدواری را می رساند و در سرتاسر کشور میزبان به حرکت در می آید و یکی از قوی ترین سمبل های جنبش المپیک است.»

بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار