برگزاری جلسه‌ معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)- جلسه‌ معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش چهاردانگه با حضور کارشناس امور تربیتی و کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه‌ معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش چهاردانگه

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، در این جلسه بنفشه دمان کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، ضمن تبریک ماه مبارک رجب، از مربیان و معاونین پرورشی بابت شرکت دانش آموزان و همکاران در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر ۱۸ ریاست جمهوری تشکر و به منتخبین برتر تبریک گفت.

وی در ادامه به تشریح قوانین و موارد الزامی مراسم آغازین برای معاونین و مربیان پرورشی پرداخت و از معاونین و مربیان پرورشی که مسابقه کتابخوانی دانایی و توانایی را با دقت و حضور پر شور دانش آموزان برگزار کردند، تقدیر نمود.

در ادامه فاطمه رمضانخوانی، کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، به تشریح برخی از برنامه ها از جمله شرکت در دوره‌ توانمند سازی مسابقات قرآنی، برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن، رعایت کامل دستورالعمل اردوها و بازدید ها، ثبت اطلاعات اردویی در سایت همگام، ارسال آثار برگزیده مسابقات فرهنگی مصباح الهدی به کانون ایثار جهت داوری پرداخت .

شایان ذکر است ،در ادامه جلسه نمایشگاه فعالیت های مصور یکساله پرورشی مدارس در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ برگزار گردید.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار