معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش درافتتاحیه مسابقات قرآنی :

هدف از برگزاری مسابقات قرآن وعترت توجه به سبک زندگی اسلامی وتربیت قرآنی آن است

فریمان (پانا) - افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن وعترت ونماز دانش آموزی در روز چهارشنبه 22 فروردین ماه 97 در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات قرآن وعترت توجه به سبک زندگی اسلامی وتربیت قرآنی آن است

احمد برزخی فریمانی مدیرآموزش و پرورش از حضور قاری بین المللی و فرزند فریمان سیدجواد حسینی قدر دانی و همچنین از دانش آموزان قرآنی در فریمان تشکر کرد وگفت بسیار خوشحالیم که میزبانی دانش آموزانی هستیم که دل به قرآن وعترت ونماز دادن واز برکات معنوی ودنیوی آن در زندگی خود استفاده می کنند .وی همچنین از عوامل اجرایی مسابقات ،داوران،سرپرستان،مربیان وحضور مسئولین شهرستان در افتتاحیه وهمچنین رژه دانش آموزان قدردانی کرد و از اداراتی که در اجرای این مسابقات همت وهمکاری کردند تشکر نمود.

حسین شادکام، معاون هماهنگی اداره کل در این افتتاحیه ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش فریمان وهمکارانشان وهمچنین مسئولین شهرستان در برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: اتفاقی که الان در فریمان در حال انجام است برگزاری این حجم از مسابقات در 2 روز و 48 است است که بسیار ارزشمند وباعث شکرگزاری است که این مسابقات آثار ارزشمند و خوبی برای همه مخصوصا دانش آموزان به جای می گزارد و نباید با هیچ چیز دیگری قیاس کرد.

وی در ادامه هدف از برگزاری مسابقات را در رشته های مختلف قرآنی پی بردن به مفاهیم وعمل به آن وهمچنین تربیت قرآنی واسلامی ورعایت سبک زندگی اسلامی بیان کرد.

ضمنا تلاوت افتتاحیه این مسابقات با صوت زیبا ودلنشین قاری بین المللی و فرزند فریمان سید جواد حسینی مزین شد و حال و هوای قرآنی در آغاز مسابقات برای دانش آموزان به ارمغان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار