مدیرکل آموزش و پرورش یزد تاکید کرد:

شوراهای دانش آموزی بستری برای موفقیت دانش آموزان در آینده است

یزد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نهمین دوره از انتخابات مجلس دانش آموزی استان یزد بیان داشت: مشارکت در شورای دانش آموزی و عضویت مجلس شورای دانش آموزی زمینه موفقیت دانش آموزان در آینده فراهم می سازد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی بستری برای موفقیت دانش آموزان در آینده است

"عباسعلی دانافر" در اولین مجمع شوراهای دانش آموزی ضمن تشکر از سازمان دانش آموزی استان یزد برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی گفت: شوراهای دانش آموزی برای دانش آموزان ما بستری را فراهم می کند تا بتوانند در این عرصه جامعه پذیری سیاسی و تربیت اجتماعی را فرا بگیرند و شوراها دانش آموزان را آماده می کنند تا بتوانند در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور مشارکت داشته باشند. از رسالت های آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای شرکت در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و تربیت آنها به عنوان یک شهروند مطلوب است.

وی در ادامه ضمن اشاره به حوضه های مهم تربیتی افزود: یکی از حوضه های مهم تربیت، تربیت اجتماعی است و طبق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش باید از یک نهاد آموزشی به یک نهاد اجتماعی تغییر یابد.

دانافر تصریح کرد: از اهداف بلند مدت آموزش و پرورش تربیت چند بعدی دانش آموزان است که می توان به تربیت در ابعاد اعتقادی، علمی، اقتصادی، هنری، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید حقوق و وظایف خودشان را بشناسند و بینش های صحیح و عمیقی نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور داشته باشند.

دانافر در آخر با بیان اهمیت مجلس دانش آموزی کشور اظهار داشت: مشارکت در شورای دانش آموزی و عضویت مجلس شورای دانش آموزی زمینه موفقیت دانش آموزان در آینده فراهم می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار