بررسی تعطیلی پنجشنبه های البرز در دیدار استاندار با وزیر معین استان

کرج (پانا) - استاندار البرز در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه ها یکی از مطالبات مردمی است و مقرر شد پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۱۲۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی تعطیلی پنجشنبه های البرز در دیدار استاندار با وزیر معین استان

به گزارش خبرنگار پانا از البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در دیدار با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که معاونان استاندار و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، ضمن تشریح برخی از مشکلات و موانع استان افزود: ظرفیت های خوب صنعتی در البرز، یک فرصت مناسب برای کشور است و از این رو برای گردش چرخ صنعت با رعایت ضوابط زیست محیطی،خواهان لغو مصوبه ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع در این استان هستیم.

وی ادامه داد: با تمام امکانات و ظرفیت های استان درصدد حمایت از تولید و واحدهای تولیدی هستیم از این رو ضرورت دارد که شرکت ها و واحدهای مستقر در البرز، دفاتر و پرونده های مالیاتی خود را به استان محل استقرار خود انتقال دهند تا روند رفع موانع و تسهیل در امور آنها تسریع داشته باشد.

نجفی با تاکید بر لزوم افزایش تخصیص آب و پساب به البرز گفت: البرز به لحاظ جمعیت و موقعیت دارای شرایط و ویژگی های خاصی است که ضرورت دارد مورد توجه و عنایت ویژه در سطوح ملی قرار گیرد که موضوع تامین آب یکی از اهم این موضوعات محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تسریع در ایجاد درگاه واحد خدمات دولت الکترونیک ضرورت دارد، افزود: توسعه فرودگاه پیام و تامین زیرساخت های لازم برای راه اندازی شهرک آی سی تی نیز علاوه بر استان البرز برای کشور حائز اهمیت است.

در این جلسه استاندار البرز موضوع تعطیلی پنجشنبه ها را بعنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح کرده و مقرر شد پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

در پایان نیز در خصوص موارد مطروحه، دستور پیگیری لازم از سوی دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان وزیر معین البرز در اقتصاد مقاومتی صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار