امیر حاتمی: امروز جنگ در عرصه اقتصادی است

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح به انتخاب عناوین و موضوعات اقتصادی برای نام گذاری سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این موضوع بیانگر این است که امروز درگیری در عرصه اقتصاد است.

کد مطلب: ۸۱۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امیر حاتمی: امروز جنگ در عرصه اقتصادی است

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی شامگاه سه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: امروز با شرایطی مواجه هستیم که عده زیادی تلاش می کنند تا القا کنند که نظام جمهوری اسلامی کارآمدی لازم را ندارد.
وی ادامه داد: این عده همان هایی هستند که می خواستند سال های ابتدایی انقلاب را هم نبینند، جنگ تحمیل و نا امنی های زیادی ایجاد کردند، امروز هم می گویند انقلاب سال چهلمش را نباید تمام کند.
امیر حاتمی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی پایدار و با صلابت تا اتصال به حکومت حضرت ولیعصر(عج) به پیش خواهد رفت.
وی به تلاش دشمنان برای رصد شرایط ایران و ضربه زدن به نظام اشاره کرد و گفت: اقدامات دشمن، مسئولیت و رسالت ما را سنگین می کند.
وی حمایت از تولید کالای داخلی، تحریک تقاضا و ترویج مصرف کالای ایرانی، ممانعت از قاچاق کالا، مشارکت عمومی و خصوصی، رفع فقر مطلق و توسعه عدالت اجتماعی و شفافیت مالی و بودجه ریزی برمبنای عملکرد را از محورهای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در سال جاری برشمرد و گفت: برنامه ریزی در استان هم باید بر اساس این محورها و متناسب با ظرفیت و منابعی که در اختیار دارند، انجام شود.
وی به ضرورت توجه به اشتغال زایی تاکید کرد و افزود: سال 96 از حیث میزان اشتغال زایی با ایجاد حدود 900 هزار شغل، سالی استثنایی در این زمینه بود.
امیر حاتمی به تمرکز بر نتیجه اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی و اشتغال زایی تاکید و خاطرنشان کرد: با پی گیری جذب سرمایه گذاری، کاهش نرخ تورم و ایجاد اشتغال واقعی باید به دنبال نتایج واقعی باشیم.
وی با بیان اینکه امروز برای افزایش اشتغال و تولید کالای باکیفیت تر و ارزان تر نیاز جدی به سرمایه گذاری داریم، افزود: امروز بسیاری از مجموعه های صنعتی کشور نیازمند نوسازی هستند و این امور در گرو جذب سرمایه گذاری است.
وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: امروز کشور از موقعیت و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است هر چند دشمنان دنبال این هستند تا از طریق فضای روانی و تبلیغاتی و نیز به صورت عملی از سرمایه گذاری در ایران جلوگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار