معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار:

جشنواره دانایی و توانایی در مدارس شهریار برگزار شد

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی از برگزاری اولین دوره مسابقه ی کتابخوانی در قالب جشنواره دانایی - توانایی با شرکت 150 واحد آموزشی در شهریار خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دانایی  و توانایی در مدارس شهریار برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران،جوانشیر جوادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد : درحال حاضر ،توانایی خواندن از مهمترین مهارت های دنیای امروز است و انس با کتاب لازمه ی ارتباط گیری با جامعه ی امروزی می باشد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این آزمون را توسعه فرهنگ مطالعه و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با کتاب عنوان کرد و افزود : با تقویت حافظه ، تمرکز بیشتر می شود و باعث کاهش استرس می گردد.

وی گفت : همزمان با سراسر کشور مرحله ی اول مسابقات کتابخوانی « جشنواره دانایی - توانایی » در تمامی مقاطع تحصیلی و با شرکت 150 واحد آموزشی در شهریار بر گزار گردید.

جوادی در ادامه افزود : از تعدادی از مدارس مجری این جشنواره، با حضور جهانجو نیا ،کارشناس رسانه های مجازی وزارت آموزش و پرورش ، نجفی ،کارشناس پژوهش و تولید آثار وزارت آموزش و پرورش و اکبریان ،کارشناس مسوول فرهنگی هنری اداره کل بازدید به عمل آمد.

معاون پرورشی وتربیت بدنی تاکید کرد : شهرستان شهریار با حضور حداکثری داوطلبین و توزیع 50 هزار جلد کتاب ، بیشترین استقبال از این آزمون در کشور را داشته است.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار