خون شهدا زمینه ساز امنیت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه خون شهدا زمینه ساز امینت است که امروز در کشور داریم،گفت:شهدا پشتوانه انقلاب و نظام هستند.

کد مطلب: ۸۱۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خون شهدا زمینه ساز امنیت است

به گزارش پانا ازگیلان،عبدالله پاکاری، در دیدار با مادران شهیدان امام پناهی، ضمن تکریم مقام شهدا،به هدف والا و پرارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و گفت:اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب، آرمان شهدا بود و لذا امروز همه آحاد جامعه باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نباید از زندگی نسل های ما حذف شود، عنوان کرد:هر نسلی باید بداند این کشور در سال های بحرانی و خطرناک با جانفشانی شهدا و گذشت خانواده هایشان سربلند مانده است و این خصیصه باید به نسل های بعد منتقل شود .

این مقام مسئول با بیان اینکه خون شهدا زمینه ساز امینت است که امروز در کشور داریم،خاطرنشان کرد:شهدا پشتوانه انقلاب و نظام هستند.

وی یادآور شد:در کنار شهدا،مرهون ایثارگرانی هستیم که با اهدای بخشی از جسم و سلامتی خود، دین شان را به نظام اسلامی ادا کردند و ما نیز امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را نسبت به خانواده های شاهد و ایثارگر انجام دهیم.

پاکاری بر لزوم تداوم سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت:ما باید در هر شرایطی کسانی را که از بهترین داشته‌هایشان گذشتند تا آرامش بر جامعه حاکم شود، فراموش نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار