نشست مشورتی شوراها ودهیاران تبعه بخش شال؛

اولویت کاری دهیاریها در سال جدید باید نظارت بر مقاوم سازی مسکن روستایی باشد

قزوین(پانا)، آقاعلی بخشدارشال در اولین نشست مشورتی شوراها ودهیاران تابعه گفت: اولویت کاری دهیاریها در سال جدید باید نظارت بر مقاوم سازی مسکن روستایی باشد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اولویت کاری دهیاریها در سال جدید باید نظارت بر مقاوم سازی مسکن روستایی باشد

اولین جلسه نشست مشورتی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش شال با موضوع پیگیری و بررسی مشکلات روستاها در حوزه منابع آب، آبفار و بنیاد مسکن با حضور آقای مهندس زارع مدیر امور منابع آب شهرستان ، آقای مهندس یوسفی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ، کارشناس آبفار روستایی ، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش شال در محل سالن اجتماعات بخشداری شال برگزار گردید.

در ابتدا آقای زارع از آغاز دور سوم آماربرداری سراسری از منابع آبی زیرزمینی و سطحی محدوده مطالعاتی قزوین بمنظور مشخص شدن منابع آبی و مصارف آن خبر داده و نحوه آماربرداری بصورت بصری برای دهیاران و شوراها آموزش داده شد.
در ادامه آقای یوسفی گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن در حوزه دهیاریهای بخش شال بیان کردند، و از کمکهای بلاعوض 4 تا 8 میلیون تومانی بنیاد مسکن به سازندگان واحدهای مسکونی در روستاها خبردادند.
در این جلسه گردش کار صدور پروانه ساختمانی نیز توسط ناظرفنی دهیاریها به دهیاران آموزش داده شد.
در پایان آقاعلی بخشدار شال ضمن تشکر از بنیاد مسکن بدلیل انجام پروژه های مشارکتی آسفالت در برخی از روستاهای بخش شال به جمع بندی موارد پرداختند. ایشان با توجه به اهمیت آمایش سرزمین و اطلاعات دقیق در برنامه ریزی از دهیاران درخواست نمودند کمال همکاری را با آماربرداران داشته و نسبت به توجیه سهامداران نیز اقدام نمایند.
ایشان در بحث صدور پروانه ساختمان به دهیاران تاکید نموده و اولویت کاری دهیاریها را درسال جدید نظارت برمقاوم سازی مسکن روستایی عنوان کردند که در این خصوص لازم است دهیاران قبل از اقدام ، برای هر گونه مجوز ، متقاضی را برای اخذ استعلام به بنیاد مسکن معرفی نمایند.
حسین فلک راز خبر کزاری پانا منطقه ی شال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار