نهمین دو ره انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی لرستان برگزار شد

نهمین دو ره انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی لرستان با حضور سرپرست آموزش و پرورش لرستان، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، نماینده دبیرخانه مجلس دانش آموزی و کاندیداهای دانش آموزی در کانون آزادگان خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دو ره  انتخابات مجلس و  شورای دانش آموزی  لرستان برگزار شد

به گزارش پانا از لرستان، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این جلسه گفت: در سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است کاملا مراحل و اهداف آموزشی ، تربیتی و اجتماعی و جایگاه خاص دانش آموزان تعریف شده است.
احمد علی موسوی نیا افزود: در کنار مسائل آموزشی بحث تعلیم و تربیت اسلامی برای ما در کشور یک امر مهم است لذا فصل دوم سند تحول بنیادین مشخص کرده که دانش آموزان از بدو ورود به دوره پیش دبستانی تا پایان دوره دوم متوسطه چه مراحل تربیتی و آموزشی را باید طی کنند.
وی اظهار داشت: بر این اساس یکی از اهداف وزارتخانه مشارکت دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت کشور است و در این سند خوشبختانه بیش از 80 درصد جایگاه دانش آموزان رعایت می شود.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: نظام تعلیم و تربیت در کشور به دانش آموزان اهمیت خوبی می دهد و جایگاه آنها حفظ شده است.
موسوی نیا افزوذ: مجلس دانش آموزی دارای هدف و برنامه مشخصی است که در کنار آموزش، رشد و بلوغ شخصیت دانش آموز هم بایستی در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: امروز شاهد انتخابات مجلس شورای دانش آموزی هستیم و انتظار من از دانش آموزان این است که به دانش آموزان توانمند رای دهیم تا به اهداف مورد نظر برسیم .

وی خطاب به دانش آموزان گفت: برای سربلندی کشورتان تلاش خود را دو چندان کنید تا بتوانیم در مقابل کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند نشان دهیم که ما هم می توانیم سر پای خود بایستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار