اعضای هیات رییسه دومین دوره مجلس دانش‌آموزی لرستان معرفی شدند

خرم‌آباد (پانا) - اعضای هیات رئیسه دومین مجلس دانش‌آموزی استان لرستان طی جلسه‌ای در محل سازمان دانش‌آموزی استان معرفی شده و احکام خود را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اعضای هیات رییسه دومین دوره مجلس دانش‌آموزی لرستان معرفی شدند

‌‌‌‌‌‌‌محسن امیری خواه، رییس سازمان دانش آموزی لرستان در این باره گفت: مجلس دانش آموزی تجربیاتی مهم و عملی برای تربیت دانش آموزان ایجاد می کند که سبب آماده سازی آنها جهت مدیریت کشور در آینده خواهد شد.

امیری خواه در ادامه افزود: مجلس دانش آموزی ظرفیتی برای تربیت اجتماعی و سیاسی است و کلیه برنامه ها و اقدامات برای این است که دانش آموز ما طی دوره نمایندگی خود با مسائل مختلف اداری ، فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی آشنایی پیدا کند و پس از پایان دوره رشدی همه جانبه را در خود مشاهده کند.

وی خاطر نشان کرد: دومین دوره مجالس دانش آموزی استان لرستان در سطح ۲۴ منطقه و شهرستان با تعداد ۱۱۵۰ نماینده شروع به کار کرده است و این دانش آموزان از طریق انتخابات ۵۰ نفر نماینده خود را در دو جنسیت دختر و پسر (۲۵ نفر دختر و و۲۵ نفر پسر ) برای حضور در مجلس دانش آموزی استان انتخاب کردند.

امیری خواه در پایان یادآور شد: در بین نمایندگان مجلس دانش آموزی استان به تفکیک جنسیت انتخابات هایی برگزار شد که ۱۰ نفر به شرح زیر به عنوان هیئت رئیسه مجلس انتخاب شدند .

بر این اساس در مجلس دختران :
فاطمه پیری به عنوان رییس
سما هرسینی شاکرمی به عنوان نائب رییس اول
حنانه ظهوری خواه نائب رییس دوم
فاطمه احمدپور به عنوان منشی
فاطمه یاراحمدی به عنوان کارپرداز

در مجلس پسران ؛
سبحان چگنی به عنوان رییس
سید علی موسوی و ابوالفضل بابایی نائب رییس
امیر محمد فرج الهی به عنوان منشی
علی معتمدی به عنوان کارپرداز در هیئت رییسه انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار